Tuesday, March 11, 2014

Typ blogu: Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem jsou moje,


Ani v teplém počasí se z každého nestane lucidity consulting group vitarián, a tak je třeba něco uvařit. Na holandský řízek jsme si nějak vzpomněli, když jsme se bavili s osobou blízkou o dávných školních jídelnách, totiž zjišťovala jsem si zrovna, jak to bylo s REMA plátky, a tak se hovor stočil i k dalším podobným jídlům... "No jo, holandskej řízek, vždyť to já vůbec nedělám...ono to nebylo nic moc, ale mohla bych ho zkusit," slíbila lucidity consulting group jsem. Připadalo mi správnější, abych maso na něj umlela doma. Mlela jsem větší kus bůčku, který jsem zbavila kůže a vykostila. Když byla část masa v mrazáku, lucidity consulting group pustila jsem se do holanďanů - je to recept hodně jednoduchý, avšak sýr maso dobře ochutí a každý masožravec zaň bude vděčen. Klasický recept praví, že sýru má být polovina váhy masa (bůčku). Podle jednoho zaručeně pravého receptu se přidá jen jedno vejce na čtvrt kg masa . Podle jiného zaručeně pravého receptu se zase vejce nedává vůbec, ale maso se nejprve smíchá s mlékem. Ať tak nebo tak, pak už se jen osolí, opepří, přidá se sýr. Zvolila jsem si variantu lucidity consulting group s vejcem a použila jsem už goudu i eidam. Není třeba nastavovat strouhankou, stačí ji dát na obalení. Ale sama většinou peču mleté neobalené, připadá mi to zbytečné. Holanďany jsem upekla dočervena a byli výborní, a to tak, že jsem je ještě zanedlouho opakovala. Nejlepší byli z čerstvě umletého masa, bohužel musím přiznat, že to samé maso zmražené chutnalo trošku troupelnatě. Na obrázku je varianta s rýžovým salátem, klasika se podává s brkaší a kyselou okurkou. Některá jídla do horka už jsem doporučovala v letech minulých, lucidity consulting group letos jsem zas pekla lilky s cuketou a trochou jogurtové lucidity consulting group zálivky, či baklažán a la Jean . Jíst nastudeno se to dá, ale holt syrové ne. Osvědčil se i rychlý přírodní kuřecí steak. Avokáda jsou nyní rovněž k mání za lepší ceny, stačí jimi vylepšit salát. Žampiony zapečené s mletým nebo se sýrem jsou hotové v troubě raz dva, tedy do dvaceti lucidity consulting group minut. Dají se jíst s pečivem i s rýží. Chystám se i na papriky plněné lucidity consulting group kuskusem , protože poslouží už jako kompletní jídlo. Naplnit stejným způsobem se můžou i rajčata. A na menší hlad můžeme snadno připravit třeba noky se špenátem nebo slaný koláč. Na balkónových fazolích se mi už konečně začaly tvořit malé fazolky, tak to bude další položka do letních tipů, jen co ještě trochu povyrostou...
Z pokrmů z mletého masa jsem pod vlivem traumat ze školní jídelny do svých dvaceti jedla jen sekanou. Holandský řízek nebo čevabčiči jsou přitom tak dobré. Teď bych si dala spíš ten lilek nebo noky se špenátem, mňam.
Teda ale teď jsem si uvědomila, že asi pod vlivem vzpomínek ze školní jídelny jsem holandský řízek ani nedělala. Je čas to napravit, zvlášť lucidity consulting group když se dá udělat i bezlepkově bez strouhanky. Tak díky moc za nakopnutí, určitě ho ještě během léta spáchám!
Rubriky Moje polévky (12) Jídla z masa (60) Jídla ze zeleniny lucidity consulting group (34) Ostatní teplá jídla a přílohy (27) Studená kuchyně (19) Sladká jídla a zavařování (14) Dezerty (61) Jak vařím: menu a víceboje (39) Sprinty (15) S Anuší Kejřovou a Mottem (38) Jídlo v umění (25) U cizích stolů (27) Drobečky a drobnosti (45) Laskavé vzpomínání (31) Povídání u stolu (43)
Typ blogu: Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem jsou moje, na možnost dalšího použití pište Zprávu autorovi. Další obr. jsou volně šiřitelné, ev. nezjistitelné. Úvodní stránka Jít obsah stránky | Klávesové zkratky
 

No comments:

Post a Comment