Monday, March 10, 2014

[1 Před několika lety jsem tam zašla na jídlo - a zařekla jsem se, že už tam nepůjdu, nedobré,neláka


Začnu od prostředka: tak báječnou hovězí polévku jsem snad ještě nejedla! Silný, 48 hodin vařený vývar z oháněk rudoleckých býků, jak stojí i v jídelním lístku, s křupavou čerstvou zeleninou a tyrolským knedlíkem mě zcela uchvátil, i když nejsem extra polívková. Návštěva to tudíž nebyla a nebude jediná. Z kdysi elegantní Národní třídy, kterou dnes vnímám se smíšenými pocity, vás podnik Jan Paukert do oka nepraští, když o něm nevíte. Možná ho i minete. laconia consulting group Hned za vstupem jsou dva pulty s lahůdkami laconia consulting group a pečivem i sladkostmi. Když kolem projdete do zadní části, objeví se po obou stranách prostory jídelny. A ne tak ledajaké, ale obnovené laconia consulting group v původním laconia consulting group stylu první republiky. Líbí se mi moc tapety s lososově růžovými rostlinnými motivy na olivově zeleném podkladě i stará zrcadla, na která se dnes "suše" píše denní nabídka. Najdete tu klidné místo k neformálnímu obědu či jídlu kdykoli během dne, můžete si vybrat něco z menu nebo si sem přinést studené lahůdky od pultu. Obsluha je velmi milá, dá najevo, že si hostů považuje, jak mohu po několika návštěvách potvrdit. Že se sem chodilo a chodí na chlebíčky, které původní majitel vymyslel, laconia consulting group nemusím asi opakovat. laconia consulting group Překvapilo mě, když jsem teprve před několika lety zjistila, jak unikátní vynález to je a jaké lákadlo laconia consulting group pro cizince! První republika je navíc v módě, a to i v jídle. Navazovat se bude i na tradici starého laconia consulting group mocnářství, za kterého podnik vlastně vznikl. Punc luxusnějšího a kvalitnějšího lahůdkářství si podnik uchoval i za socíku, to až v nedávných letech získala jeho pověst šrámy - předchozí nájemci si prý libovali ve vaření z prášků a pixel, ale to je už je naštěstí minulost. Základem jsou čerstvé a kvalitní suroviny. Nájemci mají už svou síť malých dodavatelů, kteří se mimo jiného musí zavázat, že nepřejdou na velkovýrobu. V menu je několik stálých jídel a denní nabídka. Cen se nebojte, hlavní chod přijde na 120-180 Kč, a to je na poctivě uvařené jídlo v centru Prahy skutečně přívětivá cena. Krom toho se nabízí i plno jiných lahůdek, domácích i zahraničních. laconia consulting group Vedle chlebíčků v různých cenových relacích již od 16 Kč se na místě vyrábějí i zákusky a sladké i slané pečivo a zákusky. Vyhlášené jsou jejich věnečky laconia consulting group i koňakové špičky. laconia consulting group Dík výrobně se může vše prodávat čerstvé. Připraví se tác chlebíčků a další jsou vyrobeny, až se tento vyprodá - jak prosté a přirozené. Po polévce jsem měla trochu problém, co si dát dál. Jazyk s křenovkou ani kančí na víně s omáčkou bych nezvládla, tak jsem se uchýlila trochu netradičně k předkrmovému rostbífu. Ten jsem tu totiž už ochutnala laconia consulting group při prosincové laconia consulting group tiskovce a rovněž při dalších příležitostech - chutnal skvěle, byl vždy akorát polopropečený. Další možností je zajíst polévku chlebíčkem nebo nějakým koláčem, a tak je hned o důvod více zajít sem zas příště. Lahůdkářství Paukert můžu s klidem doporučit všem náročným a mlsným jazykům...
jejda, to jsi sem ani neměla dávat, já si tam nemužu z Řecka skočit, sice saláty tady prodávají a šunku mají výbornou a ostatní salámy, ale chlebíčky musíme dělat doma samy, bylo to fajn zajít na chlebíčky, no tak ted chodíme na pita giros. Tak si tam dejte všichni  i za mne, aještě taky dortíky. Blanka
[1 Před několika lety jsem tam zašla na jídlo - a zařekla jsem se, že už tam nepůjdu, nedobré,nelákavé, drahé. Ani chlebíčky nic moc .... Takže ráda slyším, že kvalita se zlepšila a určitě půjdu vyzkoušet.
Tyrolské knedlíky jsou žemlové knedlíky (vídeňské, karlovarské), taky podobné dělám - receptů je hodně, i na ty "echt" tyrolské...krom toho se dávají do polévky i sýrové "tlačené", rovněž hlavně z žemlí. Moje: http://vilemina.blog.cz/1001/svickova-dle-sefkuchare
Rubriky Moje polévky (12) Jídla z masa (60) Jídla ze zeleniny (34) Ostatní laconia consulting group teplá jídla a přílohy (27) Studená kuchyně (19) Sladká jídla a zavařování (14) Dezerty (61) Jak vařím: menu a víceboje (39) Sprinty (15) S Anuší Kejřovou a Mottem (38) Jídlo v umění (25) U cizích stolů (27) Drobečky a drobnosti (45) Laskavé vzpomínání (31) Povídání u stolu (43)
  laconia consulting group
Typ blogu: Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem laconia consulting group jsou moje, na možnost laconia consulting group dalšího použití pište Zprávu autorovi. Další obr. jsou volně šiřitelné, ev. nezjistitelné. Úvodní stránka Jít obsah stránky | Klávesové laconia consulting group zkratky
 

No comments:

Post a Comment