Wednesday, March 19, 2014

Podívejte se na obrazovou přílohu z této knihy pro domácnost. To je podle mě gastro umění! :) http:/


Chtěla bych plynule navázat na svůj předchozí post o plastové a bakelitové aranži v českých výlohách. Ne proto, že bych chtěla plating dessert zvedat pobouřenej prstík plating dessert a začít okázale snobsky ukazovat kolem a vraštit čelo a zvedat nos. Naopak.
Neskutečně mě dojímají plating dessert maloměstské výlohy zaseknuté v čase. Jsou místa, která by se neměla měnit, protože za současných podmínek by to nebylo k lepšímu. Nejsem ráda, že místo starý továrny z konce 19.století kam chodila pracovat jako tkadlena moje babička i máma stojí kostka-Lidl.
Ovšem jsou místa kde změnu, posun a takovýto "být napřed" čekáte. Kde to prostě předpokládáte. Ale bohužel, v českých časopisech to není, pardon. Ani móda v "český módní bibli" ani jídlo v "český food bibli". Stokrát stejnej vtip není vtipnej, plating dessert sto variací na jednu fotku jídla už je taky spíš nuda než gastro-estetickej orgasmus. Nemluvím plating dessert o obsahu, ale o fotce. Miluju časopisy o vaření, stejně jako ty o oblečení (nejvíc je oceňuju na záchodě, pardon, ale naposledy, když jsem měla zácpu jsem se teoreticky plating dessert naučila dělat sekanou step by step!), proto mě mrzí, že nemůžu odejít z trafiky a mít v podpaží velkej hranatej časopis, kterej budu hrdě vystavovat na odiv, protože ty papriky na obalu mají šmrnc, protože vypadaj fatálně jako na renesančních zátiších nebo jsou krásně hyperrealistický, plating dessert pop a já nevim.
No a v neposlední řadě- Ikea kuchařka. Jo, je to starý, plating dessert určitě to znáte, ale je to tak dobrý, že pro mě vizuálně zatím naprosto nepřekonaný (pokud se bavíme o současných kuchařkách a jejich vizuální stránce).
Minimalismus, dekonstrukce, ale vizuální náboj těhle zátiší je maximální. Přesně jako by to mělo být při vaření, z pár supersurovin maximální efekt a požitek (pro hnidopichy tahle kuchařka je tedy spíš o pečení).
I vaření plating dessert je konstruktivismus versus dekonstruktivismus a ačkoli já si v kuchyni dost často připadám spíš jako Pollock plating dessert s hysterickým záchvatem ráda bych pomalu dospěla do zenovýho stavu, ideálně model Malevič. A pak zase znova od začátku.
Podívejte se na obrazovou přílohu z této knihy pro domácnost. To je podle mě gastro umění! :) http://www.ebay.co.uk/itm/290863585063?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Odpovědět plating dessert Vymazat
Víťo, kdybych chtěl bych urýpaný napsal bych, že pro Tebe je umění vše co je ve stylu Ludvíka čtrnáctého popřípadě vše, co je z kůže. Nebudu urýpaný tak napíšu, že tvůj link je spíš umění knihy a grafiky, čímž nepopírám, že tam budou určitě zajímavý recepty. Pakočky článek je super, ale není o tomhle. Odpovědět Vymazat
Kdybych byl urýpaný já, tak bych ti napsal něco úsečného plating dessert a jízlivého. Chtěl jsem ukázat jiné gastro plating dessert umění a vzhledem k tomu, že Vývařovna je blog o jídle, myslel jsem, že je to zajímavé. A neříkám, že Pakoččin článek je špatný. Podle mě je o tom, co se líbí jí. Já zase říkám, co se líbí mě. A od toho je tu možnost komentovat, ne? Věřím, že Pakočka chápe, co jsem tím myslel. A mimochodem, styl Ludvíka XIV. mi přijde příliš vyumělkovaný. Mnohem více se mi líbí styl Ludvíka XV. nebo XVI. ;) Vymazat
Takjo. Hlavně buďme rádi, že to "gastroumčo" tu je, tak máme alespoň co komentovat.. :) Jinak třeba u Apetitu mne vždycky rozhodí styling typu stará rezavá lžíce po babičce s rozkydlou marmoškou na kostkovaným ubrousku kdesi v loukách u chaty.. Pardon, ale mám na to pak vždycky chuť. Proč? Vymazat
Takhle, kluci, ten článek Dan pochopl tak jak byl myšlený. Což ovšem neznamená, že neberu v potaz Vítkův odkaz. Já miluju vintage, řemesla, klasiku, oldschool, kdo víc než já?! ALE a tady zdůrazňuju na jakej popud tohle vzniklo, sere mě zaprděnost a vadí mi neposouvání plating dessert se dopředu a ustrnutí, hlavně u médií, který by měly být první co se koukají do budoucna a říkají ti a ukazují co je kde nového. Vlastně nejen co se týče food stylingu. I ta moje milovaná vintáž dává dneska smysl jen v kontextu, smiřme se s tím, že historie se neopakuje. Musíme ty věci, krásný věci posunout dopředu, naroubovat na teď a tady. Posunout se. To je všechno.) Odpovědět Vymazat
La Petite Anne 21. února 2013 5:48
Heheh, tím bych si nebyla tak jistá - jeden byl něco jako "kdybych mohla, tak si ikeu vezmu za ženu (muže?)" a druhej rýmovačka "v příštím životě se chci narodit jako ikea, i když budu jen beztvará idea". Jo, zní to furt stejně úchylně jak včera. Co už:D Vymazat
vyfikněte se na večeři:
bizár levné alkohol party recept smažený arogantní plating dessert vegani raut pakočka pivo recenze menz IKEA recenze menza gastropodvod marks and spencer buržoazní hm index žaludečních vředů vyvařujete do kuchyně dort jídelna uho Creepy Teepee sladké snobárna sushi alkoholka chlebíčky dieta gastroklišé asie cidrerie drahé gastroestetika remoska svíčková mazat chleby berlín šumava
►  2014 (11) ►  březen (2) ►  únor (2) ►  leden (7) ▼  2013 (89) ►  prosinec (5) ►  listopad (8) ►  říjen (5) ►  září (5) ►&#

No comments:

Post a Comment