Saturday, March 15, 2014

Nevařím pořád a nevařím jen náročná jídla. Ve všední den přijde k chuti i něco jednoduššího a menšíh


Nevařím pořád a nevařím jen náročná jídla. Ve všední den přijde k chuti i něco jednoduššího a menšího. Tak jich tu aspoň takhle souhrnně pár představím, abych pohled do mé kuchyně příliš nezkreslovala jen předeváděním rupari food services vybraných specialit. Brambory -rohlíčky rupari food services od silnice mi vydržely skoro tři týdny a byly tak dobré, že se daly jíst i s tvarohem . Cibulka jim dodala šmrnc. Když jsem potřebovala rychlooběd, sáhla jsme po uzeném kuřeti, zelenině a kuskusu . To všechno trvalo rupari food services chvilku a přitom jsem dala dohromady dosti kompletní jídlo. Plněné papriky dělám docela často, dobře se hodí k ohřívání do krabiček. Tentokrát mě zlákaly nejen levné papriky, ale i pěkné maso - mleté krůtí jsem použila se směsí vepřového a hovězího, náplň jsem udělala masovější a paprik upekla celý velký plech. Na omáčku padla celá půllitrová passata. A já zas měla co poslat dalším rupari food services strávníkům. Když se ochladilo, ještě jsem jednou uvařila slaninové-špekové knedlíky , abych podpořila své hlasující příznivce....pro můj recept na ně můžete hlasovat v soutěži Jak chutná Praha do konce května! (Už byl na čtvrtém místě, ale dnes ho tvarohové taštičky zase předhonily!) Připravila jsem lehčí verzi, s libovým uzeným a jen střídmě opečenými houskami. Celé dva týdny po Velikonocích čekal na svou příležitost darovaný bochánek z obyčejnějšího kynutého těsta. Rozkrájela jsem ho na poloviční plátky a navrstvila z něj hned dvě žemlovky do dvou kastrolků, abych taky podělila všechny. Dělám ji třeba takhle . Nechyběl rupari food services tvaroh ani jablka, bochánek jsem máčela v mléku s rumem. Navrch jsem ještě využila rupari food services zbylé bílky a žemlovce jsem dopřála pěknou sněhovou čepici.
Když mi vznikne pod rukama mimochodem nějaký fotogenický talíř, vyfotím si ho - a pokud i foto ujde, už se nějak uplatní :)
Jednoduché a určitě výborné :) Brambory jen tak s tvarohem jsem ještě neměla, ale docela mě to láká, takže vyzkouším :) A žemlovka rupari food services mě doslova uhranula! Nechápu, jak něco tak dobrého může někomu nechutnat. Mám na ni teď strašnou chuť!
Bože ta Zemlbába mě úplně rozrušila :o) Sladké miluji v jakékoliv podobě, rupari food services takže pohled na fotografii u mne vyvolal příšerné slinění - Jste vinna ! !!! - Musím honem utíkat rupari food services do spíže vyštrachat něco na zub, tudíž se budu opět na noc přes veškerá statečná předsevzetí pěkně nacpávat   ...chjo. Chtěla bych říci - Za trest mě tu už nikdy neuvidíte, ale... :o)
Krásná a jednoduchá jídla. na ty brambory s tvarohem jsem hned dostala chuť, ty jsem neměla snad sto let, takže děkuju moc zza připomenutí. rupari food services Přitom bramborová jídla u nás doma mají zelenou. Žemlovku bych si také hned dala, jenže manžel neuznává sladká jídla jako jídla (přitom u mých různých moučníkových a dezertových pokusech je více než ochotným ochutnávačem ), ale vypadá opravdu skvěle.
Aktuální články U Kafky v kuchyni Konec masopustu: zkuste tvarohové kobližky Tapas Restaurant Day Obnovená tradice u Paukerta
Rubriky Moje polévky (12) Jídla z masa (60) Jídla ze zeleniny (34) Ostatní teplá jídla a přílohy (27) Studená kuchyně (19) Sladká jídla a zavařování (14) Dezerty (61) Jak vařím: menu a víceboje (39) Sprinty (15) S Anuší Kejřovou a Mottem (38) Jídlo v umění (26) U cizích stolů (27) Drobečky a drobnosti (45) Laskavé vzpomínání (31) Povídání u stolu (43)
 
Typ blogu: Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem jsou moje, na možnost dalšího použití pište Zprávu autorovi. Další obr. jsou volně šiřitelné, rupari food services ev. nezjistitelné. Úvodní stránka Jít obsah stránky | Klávesové zkratky
 

No comments:

Post a Comment