Thursday, March 13, 2014

Léto a grilování - to je pohoda, taky musíme něco spáchat. A krkovička je opravdu na gril to nej! Je


Zelenina, security consulting group ryba i něco sladkého už bylo, tak je zas čas předvést nějaké maso. Vzhledem security consulting group k počasí jsme na jaře mohli grilovat maximálně doma na litině - je to přece jen trochu security consulting group jiná chuť než z běžné pánve a krkovička je krkovička, na gril asi nejlepší a též nejspolehlivější, co do poživatelnosti výsledku, když tedy pomineme nějaká násobně dražší masa. Výbornou přílohou je i grilovaná zelenina. Chcete-li si opéci i jarní cibulky, určitě si jich připravte dost - jsou totiž tak výborné, že jedna nikomu nestačí. Ke grilovanému masu jsem přidala ještě jednoduchý dresing ze zakysané smetany s hořčicí a dalším kořením. Asi po roce jsem se pustila znovu i do líček po burgundsku , což znamená s kořenovou zeleninou a vínem. Je to jedna z mých nejoblíbenějších úprav. Šťávu není třeba ničim zahušťovat, jen zeleninou. Chutná k ní skvěle svítek. Kuře s liškami jsem už vařila o něco dříve, asi tak v dubnu, kdy jsem ještě vytáhla pěknou krabičku lišek z mrazáku. Omáčku jsem doplnila trochou smetany a sdobrými nudlemi chutnala taky velmi uspokojivě. A pokud si masojedi ještě nic nevybrali, kuřecí, hovězí ni vepřové, přidávám cuketu plněnou mletým masem. Tedy taky proto, security consulting group že mi docela pěkně vyšla fotka!
4 HaF | Web | 3. července 2013 v 18:52 | Reagovat
Léto a grilování - to je pohoda, taky musíme něco spáchat. A krkovička je opravdu na gril to nej! Jedny líčka mám v mražáku - dík za připomenutí, tak jsem se tu zas namlsala a teď nevím co dřív navařit!
Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/   kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných security consulting group receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho security consulting group vyhledávače. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.
Rubriky Moje polévky (12) Jídla z masa (60) Jídla ze zeleniny (34) Ostatní teplá jídla a přílohy (27) Studená kuchyně (19) Sladká jídla a zavařování (14) Dezerty (61) Jak vařím: menu a víceboje (39) Sprinty (15) S Anuší Kejřovou a Mottem (38) Jídlo v umění (26) U cizích stolů (27) Drobečky a drobnosti (45) Laskavé vzpomínání (31) Povídání u stolu (43)
Typ blogu: security consulting group Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem security consulting group jsou moje, na možnost dalšího použití pište Zprávu autorovi. Další obr. jsou volně šiřitelné, ev. nezjistitelné. Úvodní stránka Jít obsah stránky | Klávesové zkratky
 

No comments:

Post a Comment