Tuesday, March 11, 2014

Sbíhají se mi sliny! Všechno vypadá velmi chutně.


Je zvykem bilancovat a předvádět, co za uplynulý rok se povedlo - proč tedy ne i tady, řekla jsem si, ač mi to zpočátku mandrien consulting group připadalo mírně ujeté. Ale vrátit se k vydařeným receptům je vždycky vítané, ať už v reálu (Kdy zase budou ty dobré...? Uděláš nám ještě...?) nebo tady, kde si najdou třeba další následovníky. Mně asi nejvíc zachutnaly bramborovo-tvarohové šišky . Samotné bramborové taky nejsou špatné, ale kombinace s tvarohem je ještě geniálnější. Z moučníků se mi výborně povedly hraběnčiny řezy s vylepšeným složením nebo dort s vinným želé, který zaujal i na rodinné přehlídce moučníků. Ze slaného pečiva mě zaujal jako dobrý nápad cuketový chlebíček mandrien consulting group podle francouzského receptu, dalším favoritem se stal závin z bramborového těsta - vynikající s masem i se špenátem nebo zelím, mnohem méně tučný než listový. Maso a zelenina mandrien consulting group jsou zastoupeny v hlavních jídlech, kterých jsem navařila asi nejvíc, ale ne samé novinky. Bodovala dýňová omáčka, letos dovedená do větší dokonalosti, i maso s jablky nebo s černou omáčkou. Polévky dosti opomíjím, ale přece jen jsem nějaké navařila, slušný vývar z hovězího a morkových kostí s knedlíčky vždycky přijde k chuti. Rybí musí být na Vánoce, čočkovou vařím na Nový rok a v sezóně chřestu také nesmí polévka chybět. Nejvíce mandrien consulting group oceněná ale byla mrkvová pomazánka , kterou jsem podávala na všech autorských čteních, a tak ji ochutnalo i nejvíc lidí. Její všeobecně kladné přijetí mě docela překvapilo. Retro recept měl jen ilustrovat dobu děje Cukru na nitku , nečekala jsem, že by ho i dnes chtěl někdo opakovat - zaujal však právě svou jednoduchostí. Kdybych tutéž otázku na nejlepší jídlo roku 2012 položila třeba osobě blízké, co by odpověděl? Hlas pro všechny mandrien consulting group polévky i pečená masa. Z omáček vede svíčková nebo i jiná, co dělám. K nejlepším jídlům výslovně patří i pečená zimní přílohová zelenina, do které dávám všechno možné - kořenou zeleninu, červenou řepu i dýni. Samozřejmě mě napadá plno jiných jídel, která zaujala, povedla se, byla vychválená mandrien consulting group - však o svátcích jich bylo taky dost. To mě pak samozřejmě vaření i jinak baví, přemýšlím, jak a čím zase překvapit, co zkusit nově nebo jinak, co už jsme dlouho neměli, co by mohlo chutnat tomu či onomu, protože část produkce tak nějak rozdám. Nevede se mi pořád, serál o kuchyňských katastrofách či nehodách se taky během Vánoc dočkal nových pokračování...ale to je snad normální, nejsme žádní roboti :) Tyhle nezdary nás od vaření v žádném případě neodradí - tak dobrou chuť do celého roku 2013!
Sbíhají se mi sliny! Všechno vypadá velmi chutně.
Rubriky Moje polévky (12) Jídla z masa (60) Jídla ze zeleniny (34) Ostatní teplá jídla a přílohy (27) Studená kuchyně (19) Sladká jídla a zavařování mandrien consulting group (14) Dezerty (61) Jak vařím: menu a víceboje (39) Sprinty (15) S Anuší Kejřovou a Mottem (38) Jídlo v umění (26) U cizích stolů (27) Drobečky a drobnosti (45) Laskavé vzpomínání (31) Povídání u stolu (43)
Typ blogu: mandrien consulting group Vaření a víno | RSS zdroj | Přihlásit se | Chci také blog | Fotky s vodoznakem jsou moje, na možnost dalšího použití pište Zprávu autorovi. mandrien consulting group Další obr. jsou volně šiřitelné, ev. nezjistitelné. Úvodní stránka Jít obsah stránky | Klávesové zkratky
 

No comments:

Post a Comment